söndag 3 maj 2015

Releasekalas på Bokskåpet

Så var det avklarat, releasekalaset (puuuh)! Jag är ju precis som lille sur-Sven, jag gillar inte kalas. Men sicken tur att det var på finfina Bokskåpet! Mia och Ulrika som jobbar där tog väl hand om mig när jag kom så jag slapp bli nervös. Och att sen få läsa boken för en andäktigt lyssnande liten publik var jätteroligt (har bara läst för mina egna ointresserade barn förut, det är inte lika uppmuntrande), jag fick ju både applåder, present och blommor efteråt. 

Har ni vägarna förbi Värmlandsgatan 20 i Göteborg, passa på att besöka denna lilla pärla till bokhandel. De har vuxenböcker också, inte bara barnböcker och pyssel! Och mina bilder ur boken hänger kvar i två veckor till och är till salu för 150 kr/st, kontakta mig i såfall på annika@alibabaform.se












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar